Podrobne: svojpomocne oprava vrtule pre prívesné motory od skutočného majstra pre stránku my.housecope.com.
Bratia! V máji som sa nestihol vyhnúť naplavenému drevu a následkom nárazu som odlomil polovicu listu hliníkovej vrtule. Motor Merck 90, nová skrutka stojí asi 6 000 rubľov, tak som premýšľal o oprave zlomenej, prehrabanej na internete, ako sa zaoberá pár kancelárií v Moskve. Možno sa niekto pokúsil opraviť skrutku alebo nesťažovať a kúpiť novú? Nie je mi ľúto peňazí, skôr je otázka zaujímavá, napríklad, môžete to vyliečiť a dať ako zálohu
Nedávno tu bola téma. Vsetko zavisi od nakladnosti prace 🙂 A potom by som dal do rezervy len taku skrutku. Tak šup do obchodu 🙁
Takéto skrutky skúšali zvárať zvonku argónom, zdá sa, že všetko nie je zlé, ale ak mierne narazia na nejakú prekážku, v mieste zvárania sa zlomí. A ani by som to neskúšal.
Nejako som na zraze vodných motoristov išiel s Víchricou po ľadových poliach Krymu. Sotva som sa dostal domov, skoro som sa stal Čeljuskinom, vietor pohol poliami a poriadne sa prehnal, hodinu a pol som bol ľadovo studený. Keď som zdvihol motor, videl som, že som jazdil na jednej čepeli a nevšimol som si to, z dvoch čepelí zostali iba korene. Nechýbali žiadne vibrácie, bolo ľahšie nabrať hybnosť a nebola tam plná rýchlosť.
MAK-360 napísal:
> Skúšal som zvárať takéto skrutky argónom zvonku všetko nie je zlé
> akosi, ale pri miernom náraze do akejkoľvek prekážky sa pokazí
> zvarový bod.tak opravený ak je prúd na sklade do
> miesta na dosah. A ani by som to neskúšal.
| Video (kliknutím prehráte). |
Myslel som na to, že za prácu dáte polovicu nákladov na novú, ale malo by to zmysel. Zverejním fotku finty, ktorá nevydržala boj so zádrhelom))) Dnes som ju vymenil za novú
\ Pokúsil som sa zvariť takéto skrutky argónom smerom von, zdá sa, že všetko nie je zlé, ale pri miernom náraze na akúkoľvek prekážku sa zlomí v mieste zvárania. A ani by som to neskúšal.\
Takže možno to skúšali takýmito rukami?
Normálne opravená, naklonená a vyvážená vrtuľa beží rovnako dobre (a často lepšie) ako vrtuľa z obchodu.
Tu je skrutka (Suza 140) pred a po oprave, po oprave ide už tretiu sezónu
Táto skrutka (Pit 30) sa po oprave už zúčastnila niekoľkých traťových pretekov a nikto sa neponáhľa vrátiť ju na revíziu
Oveľa viac fotiek so skrutkami v najhoršom stave pred opravou (alebo aj zvarené z holého náboja - tie sú hlavne na preteky) a jazdia už niekoľko sezón. Všetko závisí od rúk.
Dátum registrácie: 22.-14.6
Téma o oprave lodnej vrtule. Potrebujete poradiť - spýtajte sa našich rybárov.
Prosím - v tomto vlákne sa zdržujte záplav. Pre tých, ktorí sa chcú „len porozprávať“, vv spodnej časti každej správy je tlačidlo "Odpovedať vo fludilne".
Pre otázky týkajúce sa prívesného motora je k dispozícii celá sekcia „PLM“.
Na lodiach - sekcia lodí s množstvom tém.
Podľa výberu skrutky pre váš PLA je téma „Výber, výmena lodnej vrtule“.
Akékoľvek záplavy v tomto vlákne budú moderátormi vymazané bez vysvetlenia alebo varovania. Škodlivé záplavy – hrozí zakázanie.
Ale aj napriek prísnosti našich Pravidiel vám prajem príjemnú komunikáciu. Potrebujete pomoc - ozvite sa.
Dátum registrácie: 30.-15.11
Odoslať PM- Mesto: Novoaltaisk-Belojarsk
Povedzte mi chlapci, ako opraviť skrutku? ak je to vobec mozne? ohnutý na rieke, hrozné vibrácie, na brehu opravený na pni, vizuálne je veľmi krivý.suza-9.9.
Dátum registrácie: 24.-14.6
Povedzte mi chlapci, ako opraviť skrutku? ak je to vobec mozne? ohnutý na rieke, hrozné vibrácie, na brehu opravený na pni, vizuálne je veľmi krivý.suza-9.9.
je lepšie si zobrať nový, viem, že ma kamarát poslal vládnuť niekde do Petrohradu.
Nikdy sa nehádajte s idiotmi, klesnete na ich úroveň, kde vás rozdrvia svojimi skúsenosťami!
Dátum registrácie: 23.-14.6
ak je to vobec mozne? Možno, ale potrebujete špeciálne vybavenie a nášľapný kopec. Jednoduchšie je poslať Almaiu do Petrohradu. Bude to lepšie ako nové.
Dátum registrácie: 22.-14.6
Súhlasím s Mitrichom a Sergejom.
Doplním - nesprávne narovnaná skrutka rýchlo zničí hriadeľ alebo ložisko (y) na hriadeli - zlomí sa ako nevyvážený ráfik.
Dátum registrácie: 16.-14.7








- Mesto: Barnaul
- Môžem pomôcť: počítače
Povedzte mi chlapci, ako opraviť skrutku? ak je to vobec mozne? ohnutý na rieke, hrozné vibrácie, na brehu opravený na pni, vizuálne je veľmi krivý.suza-9.9.
Ohýba spravidla jednu alebo dve čepele. Ak vidíte niečo nesprávne, opravte to. Vyberte najmenej poškodenú čepeľ, jednu urobte tak, aby nebola zakrivená, a zvyšok pozdĺž nej. A skontrolujte všetko ostatné, hriadeľ, uzávery na sviečkach, konektory na nádrži. Koľko tam bolo ohnutých a kotsanných skrutiek, nikdy sa nevyskytli žiadne zvláštne vibrácie na motoroch do 15 kobýl. Nie rovnaké hmotnosti a rozmery.
Peter je, samozrejme, dobrý, ale v tejto kategórii nie je príliš rozpočtový.
Na poslednej rybačke som narazil na malý kúsok dreva. Rýchlosť klesla o 2-3 km. ich. názov. Doma v garáži som opravil otrepy na jednej čepeli, na ďalšej rybačke uvidím, čo sa stalo.
Príspevok bol upravenýstalex: 03. október 2016 – 20:06
Celý život študujem. Dúfam, že prázdniny tak skoro neprídu.
Dátum registrácie: 16.-14.7








- Mesto: Barnaul
- Môžem pomôcť: počítače
Súhlasím s Mitrichom a Sergejom.
Doplním - nesprávne narovnaná skrutka rýchlo zničí hriadeľ alebo ložisko (y) na hriadeli - zlomí sa ako nevyvážený ráfik.
Ale nesúhlasím ani s Engelsom, ani s Kautským.. (Srdce psa)
Nie, dobre, s našimi mužmi môžete všetko pokaziť, ale s rýchlymi ložiskami, a ešte viac s hriadeľom, kategoricky nesúhlasím s morušemi.
Ak je na motore silné chvenie až 15-18 síl na oj, tak rozdiel v zakrivení listov vrtule je vidieť aj po 3-4 alebo aj 5 hviezdičkách. A ak nie s „ozbrojeným“ pohľadom, potom žiadne otázky.
Ako v armáde: - nech je škaredá, ale uniformná.
Celý život študujem. Dúfam, že prázdniny tak skoro neprídu.
Dátum registrácie: 19.-14.7








- Mesto: Malingbiao
- Môžem byť užitočný: nie je nič, čo by pomohlo
Pravda sa rodí vo Flude.
Dátum registrácie: 16.-14.7








- Mesto: Barnaul
- Môžem pomôcť: počítače
Uzol je v tomto prípade prevodovka, zvyšok sú detaily uzla. Aby sa skrátila životnosť MONTÁŽE, jeden z dielov musí zlyhať.
Hriadeľ stráca geometriu ihneď po náraze.
Potom ohnutý hriadeľ rozbije tesnenia, voda sa dostane do prevodovky, potom sa vybehnú ložiská atď. stále viac.
Hriadeľ bol ohnutý, v prevodovke bola voda.
Ak hriadeľ nie je ohnutý, ani „vizuálne narovnávanie na pni“ do viac-menej rovnakého stavu lopatiek by nemalo spôsobiť silné vibrácie. Samozrejme, ak oko nie je sklenené a ruky rastú nad pás
Celý život študujem. Dúfam, že prázdniny tak skoro neprídu.
Dátum registrácie: 16.-14.7








- Mesto: Barnaul
- Môžem pomôcť: počítače
Márne si tak, jedna vec je otrep, druhá zmena geometrie skrutky. Myslím si, že hriadeľ sa samozrejme hneď nezlomí, ale výrazne zníži životnosť tohto uzla.
Nie, môžete si sadnúť, plakať, vypnúť motor a ísť na parkovisko na veslách, samozrejme, zapnúť núdzový alarm a zavolať poštovému kuriérovi na mobil, aby urýchlene poslal vrtuľu do St. Petersburg
A môžete, samozrejme, posúdiť problémy, prijať opatrenia na obnovu a pokračovať v rybolove.
Tu sa každý rozhodne sám za seba
Celý život študujem. Dúfam, že prázdniny tak skoro neprídu.
Dátum registrácie: 29.-14.6
Dátum registrácie: 16.-14.7








- Mesto: Barnaul
- Môžem pomôcť: počítače
A ak je situácia ešte žalostnejšia - zlomená čepeľ - sú miesta, kde sa dá zvárať, alebo určite na neželeznom kove?
V Novosibirsku som opakovane videl inzeráty na obnovu vrtúľ a prevodoviek, cenovka v inzeráte je humánna. Sám som sa neprihlásil. A neozval sa.
IMHO schopnosť zvárať silne závisí od materiálu. Vynára sa však otázka, prežil rozbitý kus?
Ak je to potrebné, musíte zavolať a zistiť technológiu a potom sa rozhodnúť
Celý život študujem. Dúfam, že prázdniny tak skoro neprídu.
Dátum registrácie: 23.-14.6
„Vizuálne úpravy na pni“ do viac-menej rovnakého stavu čepelí by nemali spôsobovať silné vibrácie. Priviažte kraviny k bičovaniu, moja skrutka, ktorá ani zďaleka nebola zarovnaná na pni, slušne vibrovala, vizuálne bolo všetko v poriadku. Našiel som zárubňu len na vychádzkovom kopci.
Dátum registrácie: 30.-14.9
Akýkoľvek odliatok po náraze bude mať porušenú geometriu a vyrovnávanie a zváranie je takmer nemožné. Na opravu chýb na detailoch zložitej geometrie, ktorou je skrutka, je potrebná aspoň matrica pre túto skrutku a ruky so skúsenosťami získanými s viac ako jedným výrobkom. Je potrebné nielen urobiť rovnakú krivku na všetkých lopatkách, ale je potrebné dodržať aj uhol sklonu vzhľadom k osi a sklon.
Okamžite vzniká otázka, aký je rozdiel medzi značkovou skrutkou a kópiou? Pravdepodobne presnosť výroby a blízkosť ideálnej krivky a účinnosť blízko ideálu.
Možnosť s konope je však v podmienkach rybolovu jednoducho nevyhnutná na pokračovanie v rybolove s návratom na základňu.
Robte v živote užitočné veci, potom to bude príjemné
Stránky 1 2 Ďalej
Ak chcete odoslať odpoveď, musíte sa prihlásiť alebo zaregistrovať.
- Lenského
- Staršia
- Neaktívne
- Kde: Irkutská oblasť
- Registrovaný: 10-02-2017
- Príspevky: 998
Mám skúsenosti s obnovou všetkých výkonových charakteristík dovážaných motorových vrtúľ.Ak by téma niekoho zaujímala, môžem sa o svoje skúsenosti podrobne podeliť.
..veľmi
- Lenského
- Staršia
- Neaktívne
- Kde: Irkutská oblasť
- Registrovaný: 10-02-2017
- Príspevky: 998
.. rozmazal text
- Lenského
- Staršia
- Neaktívne
- Kde: Irkutská oblasť
- Registrovaný: 10-02-2017
- Príspevky: 998
✔️ fas.st/1SYO-T - Obrovský výber nových skrutiek a príslušenstva
Prihláste sa na odber hlavného kanála:
Skrútená skrutka z Yamahy 30 bola znovu oživená. Prevŕtali skrutku a vložili kolíky, ktoré bránia otáčaniu objímky. Tlmič zostal kľukový, ale pevne pripevnený.
Metóda nie je najhumánnejšia a najsprávnejšia, ale veľmi jednoduchá a lacná.
Ak viete, ako opraviť takúto skrutku, napíšte do komentárov.
kurva strkať výstroj do mäsa


Ak narazíte na plytčinu alebo narazíte niekde na kameň, okamžite vymeňte prevodovku 🙂 Takže je lepšie kúpiť novú

chlap skrutku dobre dotiahnut hriadel lisy na tlmicku, obcas treba dotiahnut a je to. tak som nakrútil novú skrutku.

urobil to isté. Len som odrezal závit a dal ho na nerozoberateľný tmel.





So závitom to bude jednoznačne spoľahlivejšie.

Vydržali teda špendlíky alebo nie?





Jazdili sme na skrutke asi 20 minút.. Nič trestné sa nestalo. Všetko je na svojom mieste. Leží ako rezerva.



Chlapci, tieto tlmiče sa dajú objednať samostatne a znova stlačiť (trvá to päť minút a nie je to kolektívna farma)

Silentblok na automobilovom trhu nájsť vhodné

chcú ti len predať lohu



Napríklad tu a podobne

Prosím, povedzte mi, kde objednať. Pozeral som celý internet a nič som nenašiel. Tiež oceľová skrutka



Úradníci v peci! Ide im o rozvod, nie o vaše blaho.
Tlmiče sú dostupné samostatne, kúpil som za skrutku od Tokha a vytlačil som si to sám.


Práve som narazil na taký problém, povedzte mi, ako dlho to trvalo?


Predstavte si, že som to urobil inak. Tam, kde je matica preliačená diera, som z oboch strán navŕtal skrutku a pozdĺž okrajov ohybu napichol priechodný čap.





Toto je náhradná skrutka. Trvalo to len asi hodinu. Štatistiky sú teda nízke.

Akú hlúposť si urobil 1.Vezmite si sovietske prívesné motory, skrutka je upevnená mosadznými alebo bronzovými kolíkmi, nebudem hovoriť o sile kovov, skrátka hliníkové kolíky sa pri tejto možnosti montáže nekrútia. 2. Gumou vystužený tlmič zabezpečuje zníženie radiálno-dynamického zaťaženia od hriadeľa prevodovky, inými slovami, všetky dynamické nezrovnalosti sa dostanú do radiálnych ložísk hriadeľa prevodovky, čo má za následok zničenie prevodovky.
3. Epoxidové nalievanie takýchto vecí je tiež hlúpe, je jednoduchšie odrezať závit v skrutke a zakrútiť kolíky a nalepiť závit na lepidlo - potom bude mŕtvy.
4. Žiaľ, z videa som celkom nepochopil, čo konkrétne rolovalo (tlmič na vonkajšom priemere)?
5. Tu je to isté len po 70 km všetko chátralo

Hliníkové kolíky nie sú nič. Alebo oceľové (mosadzné), alebo vôbec. Ale je lepšie nejako vymeniť tlmič.





Samozrejme mas pravdu, ale vychadzal som z uvahy alebo to vyhodit alebo skusit to tak urobit.
Nemal som cieľ urobiť to tesne. Ak sa hliníkové kolíky otočia, tak túto skrutku okamžite vyhodím.
Myslím, že každý chápe, že akúkoľvek zmenu dizajnu továrne robíte na vlastné nebezpečenstvo a riziko.
Na konci mesiaca budem na tejto vrtuli pár dní jazdiť. A potom napíšem, čo sa mu stalo.





Oprava lodnej vrtule svojpomocne. Oprava tlmiča / spojky / puzdra.
Alebo sa prihláste cez niektorú z týchto služieb
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia
Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. To nie je ťažké!
Túto stránku si neprezerá žiadny registrovaný užívateľ.




Temik » 17. apríla 2014, 15:21
DOBRO » 17. apríla 2014, 21:42
Temik » 17. apríla 2014, 22:37
Temik » 16. júna 2014, 22:55
Temik » 7. júla 2014, 14:42
Pridané po 7 minútach 39 sekundách:
Áno. Krúžok na skrutke je tiež krivý a visí ako neviete čo!

Temik » 9. júl 2014, 00:14
náčelník » 10. júl 2014, 09:34
Temik » 10. júl 2014, 11:12 hod
A koľko peňazí to ešte bude stáť? Nebolo jednoduchšie kúpiť nový čínsky?
Z jednej čepele vzal odliatok cementovou maltou. Teraz sú všetky lopatky nastavené jeden po druhom, od začiatku. Potom rezať a píliť. Prineste. Zaujíma ma čo, ako a prečo. Musíš sa niečo naučiť.
Strelec » 10. júl 2014, 13:25
Temik » 10. júla 2014, 17:22
Solomonych » 10. júla 2014, 23:17
Babiyi » 11. júl 2014, 00:20
Nehovorte mi, čo a ako mám robiť, a ja vám nepoviem, kam musíte ísť!
Temik » 11. júla 2014, 23:53
Ale ja sa nehádam. Viem. Ale chcem sám prísť na jemnosti a naučiť sa. To je asi všetko. No som len zvedavý. Zaujímavé a to je všetko. Chcem to skúsiť sám. Pochopte svoje chyby, vyvodzujte závery a zakaždým, keď je to lepšie a lepšie, robiť skrutky pre seba. Tak to je.

Pridané po 6 minútach 57 sekundách:
DOBRO » 12. júl 2014, 17:39
Temik » 14. júla 2014, 12:13
Účet hosťa » 14. júl 2014, 13:20
Tem, panimash, čo sa deje, pokúsim sa to vysvetliť jednoduchšie.))
Najprv urobte kopček, aby ste sami videli, čo robíte.
Všetko, čo robíte, je z nečinnosti, ale nepribližuje vás k správnej skrutke.
Prečo?
Odpoveď je jednoduchá – neviete, či čepeľ, z ktorej ste odliatok zobrali, je správna.
ja osobne som mal uplne spravnu len 1 skrutku, tuto almay po kontrole neopravil.Pravda, stale sa ukazal trosku zubaty, nie ten schod ako je na nom pisane, pise 15, ale naozaj najčistejších 14. A Almay urobil mne a mojim priateľom viac ako päťdesiat skrutiek.
Pozrite sa, čo sa stane, len príklad.
Na skrutke napr tvojej je napisane oznacenie 9 14X3X14, ale v skutocnosti mozu byt lopatky na zaklade (naboj) 1516 a koncit na 1413 a co sa z toho stane.progresivna), potom je sanca ist realna , ale kto vie bez kontroly.
Preto, ak chcete niečo dosiahnuť, musíte k problému pristupovať so všetkou opatrnosťou.
Ale podla mna, ak toto nechystáte, tak je jednoduchšie poslať Lyokha spraviť skrutku a nech je to trošku drahšie, nejde o peniaze, už si sa posral na Wishliste. Pochopenie príde po začne bitie skrutky a odumieranie žľazy, alebo loď nejde.
Pred Lyokhom som svojho času vyrábal vrtule od známeho pretekára v Petrohrade, všetko bolelo, až začal dôverovať učňom s vrtuľami.Skrutku som mu dal, výsledok - druhé miesto vo svojej triede na “Ľadové preteky”, rýchlosť 7879 km.h. namiesto 7374 km.h.
Temik » 14. júl 2014, 13:32
Vec: Vrtule, oprava obnova?! - Oprava, úprava, údržba lodí - Člny a člny - Doprava (vozidlá) - Hlavná sekcia - Fóra otvoreného klubu Pitersky Okhotnik
"Ten, kto loví a loví ryby, nič nedostane!" "Odo mňa a pre môjho brata!"
Správne obnovená skrutka - nie horšia ako nová. Okrem toho je obnova 3-4 krát lacnejšia ako nová skrutka (neoriginálna). Keď cez leto zabijete skrutku 2-3 krát, úspora je značná.
Verte mi - v praxi je to možné. Všetko závisí od pána.
Ak potrebujete niekoho opraviť skrutku - zaklopte na PM, dám telefónne číslo majstra.
Nechcem to zverejňovať verejne.
Ak víno stojí 20 tisíc a počkajte mesiac. Potom žiadne alternatívy. A za 2t.r je lepšie kúpiť nový.
Ak stoji skrutka 20tis a pockaj mesiac. Potom žiadne alternatívy. A za 2t.r je jednoduchsie kupit novy.
Ak potrebujete niekoho opraviť skrutku - zaklopte na PM, dám telefónne číslo majstra.
Nechcem to zverejňovať verejne.
skrutka je jediná, jej cena je taká, iné neexistujú.
Ach, Lesha "Almay"! Žije v Krasnoye Selo. Má tam aj dielňu.
Majster je dobrý, robí s dušou. Robí takmer všetko: zvára listy, vyvažuje, obnovuje geometriu, uhly sklonu, mení stúpanie vrtule atď. Sám som jeho služby využil mnohokrát. Poznám ho z RCC.
✔️ VŠETKO pre rybolov:
Prihláste sa na odber hlavného kanála:
Skrútená skrutka z Yamahy 30 bola znovu oživená. Prevŕtali skrutku a vložili kolíky, ktoré bránia otáčaniu objímky. Tlmič zostal kľukový, ale pevne pripevnený.
Metóda nie je najhumánnejšia a najsprávnejšia, ale veľmi jednoduchá a lacná.
Ak viete, ako opraviť takúto skrutku, napíšte do komentárov.
Video Oprava lodnej vrtule svojpomocne. Oprava tlmiča / spojky / puzdra. kanál VeterNSK
Tlmič (objímka) štandardnej (originálnej) vrtule Suzuki DF-15 sa otočil. V náhradných dieloch, podľa servisných technikov, náhradné puzdro nie je súčasťou. Vyhodiť vrtuľu s celými listami, ruka sa nedvíha, naša krajina je plná Kulibinov. Odtiaľ je aktuálna otázka: „Kto, ako riešil problém? “. Prevod na kľúč ako možnosť, ktorá je sprevádzaná vŕtaním, nechávam ako úplne poslednú.
Tento problém sa týka motorov iných značiek.
Na niekoľkých miestach som navŕtal tlmič (gumu), naplnil lepidlom, zaskrutkoval pár skrutiek - Výdrž 20 hodín. Teraz skladom, používam ten vysokorýchlostný v jednej osobe. Yamaha 8.
Ako som dobre pochopil, guma bola navŕtaná, aby sa dostala k telu skrutky a dutina bola vyplnená lepidlom (čo?). A kde zmizli skrutky? Ak je v tele guma na zaklinenie, nie je lepšie použiť lepiace tyčinky? Tesnia lepšie ako samorezné skrutky.IMHO
Áno, urobil som. Lepidlo nabralo molekulárne v malej skúmavke. Možno to malo byť inak?
Valera, dobre, premýšľaj o tom. čo je pre nich lepšie predať - skrutku alebo objímku. Ak by ti teraz ponúkli objímku za 100 a skrutku za 200 (podľa cien napr. podľa môjho odkazu), tak by bolo lepšie, keby tú objímku predali. Ale sú tam aj múdri ľudia a rozumejú. že puzdro zjavne nemôžete kúpiť za 100.
Geňa, a to sa už volá inak: mad: Preto som svoju otázku na situáciu poslal nie poslednému zo služby.
———- Pridané o 09:40 ———- Predchádzajúci príspevok bol napísaný o 09:38 ———-
Brad manažérsky. objímka je predaná a menená, len kužeľ treba opracovať na lisovanie..
Je jasné, že treba tŕň.A otázka je aj o obnove, lebo aj tlmič stojí peniaze. Tu sú nuansy technológie a rovnováhy (berúc do úvahy rýchlosť), aby sa skrutka obnovila nie ako náhradná, ale ako bežiaca.
———- Pridané o 11:13 ———- Predchádzajúci príspevok bol napísaný o 09:40 ———-
Áno, urobil som. Lepidlo nabralo molekulárne v malej skúmavke. Možno to malo byť inak?
No, iným spôsobom, v tejto verzii to môže byť len so samoreznými skrutkami, ako som už povedal, ak hrajú úlohu rozperných tesnení. samorezná skrutka prereže telo prakticky bez prasknutia otvoru.Objímku mojej skrutky som nevidel naživo.Ak je tam pevné telo tak áno a ak má vonkajší povrch pozdĺžne rebrá tak toto sa môže dostať do Opäť sú potrebné experimenty s lepidlom, aby odolali prostrediu a biotopu.
Ale toto je teória (IMHO), zatiaľ čo praktizujúci stále mlčia.
Sobsno najlepšia technológia obnovy :)
Skrutky a lepidlo. Strávil som 20 hodín, teraz na sklade. On, infekcia, sa pravdepodobne posúva vo vnútri s malým priemerom. Ak by sa posúval veľký priemer, potom by bolo možné vyvŕtať kov skrutky a priskrutkovať ju (skrutku) na gumu. Samozrejme, pokiaľ nie som zmätený.
Tlmič (objímka) štandardnej (originálnej) vrtule Suzuki DF-15 sa otočil. V náhradných dieloch, podľa servisných technikov, náhradné puzdro nie je súčasťou. Vyhodiť vrtuľu s celými listami, ruka sa nedvíha, naša krajina je plná Kulibinov. Odtiaľ je aktuálna otázka: „Kto, ako riešil problém? “. Prevod na kľúč ako možnosť, ktorá je sprevádzaná vŕtaním, nechávam ako úplne poslednú.
Tento problém sa týka motorov iných značiek.
Ktorá služba to povedala? Čisto zvedavý. Toto mám dokonca na sklade. Niekto si už dávno objednal a neprišiel si to vyzdvihnúť. Hor sa, dám to ku vchodu, málokedy žiadaná vec. Zvyčajne sú skrutky zmrzačené, ale tlmiče sú živé.
Pri prehrabávaní sa celosvetovej siete v otázke výmeny puzdra som narazil na užitočné informácie. Preto som v predmete zmenil názov jednoducho na „oprava skrutiek“.
Takže oprava hliníkovej skrutky:
0ixZmaENjHM
Oprava oceľovej skrutky:
eq9PwAgDroQ&feature=related
U6FZzVj8FgA&feature=related
Hrozba. Dedo robí svedomitejšie ako mladý.Balancovanie je nevyhnutná vec.
ZyZy. Vzal som puzdro do svojej skrutky. Trápia ma nejaké pochybnosti. Urobiť tŕň, to je pochopiteľné. Je tam sedadlo, nebudú žiadne problémy.
Pri zatlačení môže ísť puzdro zošikmené so všetkými následkami.Zdá sa mi, že je potrebné vedenie.
Kto čo urobil alebo ako? Nechcem zničiť puzdro.
Posúvaním cez sociálnu sieť, aby som našiel tému pre osobu, som sa rozhodol po ceste zhromaždiť rozptýlené do jednej (pre pohodlie)
[Len odkazy na členov odborov.]
[Len odkazy na členov odborov.]
Spomenul som si, že som nezanechal informácie na priechodkách, prepáčte.
Puzdro tlmiča Suzuki DF-15(9,9)
originálne číslo dielu objímky 58120-93701-000
Katalógové označenie puzdier Solas SA-RB
Obidve puzdrá pasujú na vrtule Suzuki a Solas
Kedysi, keď ešte žil kráľ Hammurami, tvrdil, že čas strávený rybolovom nie je zahrnutý do celkového času života. Potvrdzujú to aj mnohí občania, ktorí radi trávia časť svojho voľného času rybačkou.
Väčšina rybárov spravidla vlastní loď. Mnoho lodí, najmä moderných, je vybavených benzínovými motormi. Áno, a loď bez motora, najmä ak musíte loviť vo vodách veľkého jazera, sa stáva záťažou, ktorá si vyžaduje obrovské náklady, námahu a energiu na pohyb. A tu určite potrebujete motor: benzínový alebo elektrický - na tom nezáleží.
A napriek tomu by sa mala venovať osobitná pozornosť elektromotoru, pretože:
- elektrické na svoju prácu nevyžadujú ani olej, ani benzín, čo znamená, že neexistujú žiadne výfukové plyny, ktoré nepoškodzujú prírodu;
- elektromotory sú menšie, ľahšie a nezaberú veľa miesta. To platí najmä vtedy, ak musíte loviť ďaleko a každý kilogram nadváhy je vždy cítiť;
- z ekonomického hľadiska sú oveľa výnosnejšie ako benzínové náprotivky;
- moderné dizajny sú zostavené na moderných dieloch vyvinutých pomocou moderných technológií, preto s minimálnou hmotnosťou majú maximálny výkon.
Ale tieto vyhlásenia sa odohrávajú, ak majiteľ lode už má elektromotor a zažil takéto výhody naplno. Čo však robiť, ak tam nie je? Takže to musíte urobiť sami.
Mnoho podnikavých majiteľov lodí používa vŕtačku alebo skrutkovač na batérie, keďže priemyselný dizajn elektromotora je založený na rovnakom princípe. Základné usporiadanie takejto jednotky je takmer rovnaké pre všetky modely a vyzerá takto:
- batéria je zdrojom energie;
- elektrický motor funguje ako lodný motor;
- vrtuľa s prevodovkou je pracovný nástroj, ktorý zabezpečuje pohyb člna po vode;
- riadiaca jednotka - pozostáva z rukoväte na otáčanie smeru pohybu a zmenu rýchlosti otáčania elektromotora.
Takmer všetky prvky nájdete v elektrickej vŕtačke alebo skrutkovači. V tomto prípade je potrebné vziať do úvahy skutočnosť, že priemyselné zariadenia sú hermeticky uzavreté, čo umožňuje, aby boli hlavné komponenty vo vode.
Ak používate elektrickú vŕtačku, je žiaduce, aby bola umiestnená mimo vody. Toto je jediný problém, dosť vážny, ktorý si vyžaduje technické riešenie. Najmenší prienik vody do riadiacej jednotky ju môže deaktivovať, čo povedie k zastaveniu člna.
Ak si vezmete elektrickú vŕtačku, mali by ste vždy pamätať na to, že jej hlavnou hodnotou je motor a jednotka riadenia rýchlosti (tlačidlo). Výber vŕtačky alebo skrutkovača má oproti nákupu priemyselného prívesného motora niekoľko výhod:
- za cenu bude táto akvizícia stáť oveľa menej ako nákup továrenskej vzorky;
- podľa legislatívy je potrebné dodržiavať požiadavky týkajúce sa výkonu motorov používaných v rôznych vodných útvaroch;
- elektrická vŕtačka je poháňaná batériou alebo inými zdrojmi energie s vhodnými parametrami;
- elektrická vŕtačka je ľahko opraviteľná, vzhľadom na dostupnosť dostatočného množstva náhradných dielov na trhu.
Pri výbere vŕtačky je potrebné vziať do úvahy skutočnosť, že je určená hlavne na prácu v cyklickom režime. Ak je vŕtačka nainštalovaná na lodi, musíte sa viac spoliehať na nepretržitý cyklus práce. To znamená, že je potrebná výkonová rezerva, inak sa vŕtačka prehrieva.
V takýchto prípadoch by ste sa mali rozhodnúť pre výkon 150 W alebo viac. Výkonová rezerva vám umožní pracovať s vrtuľou s priemerom 130-150 mm. Okrem toho je potrebné mať na pamäti, že celková hmotnosť lode bude zodpovedať 300 kg, nie viac. Môžeme predpokladať, že ide o maximálnu hmotnosť.
Okamžite by ste mali venovať pozornosť skutočnosti, že vŕtačky a skrutkovače sa vyrábajú pre rôzne prevádzkové napätia, napríklad 12 V, 14,5 V, 16 V, 18 V a 24 voltov. Na rovnaké napätie sa vyrábajú aj batérie. A predsa kapacita štandardných batérií, ktoré slúžia na prevádzku elektrickej vŕtačky alebo skrutkovača v klasických pracovných podmienkach, nestačí na zabezpečenie potrebného pohybu člna po vode. V tomto smere je lepšie venovať pozornosť autobatérii, ktorá má oveľa väčšiu kapacitu. A keďže autobatéria produkuje pri zaťažení 12 V, potom by sa vŕtačka mala zvoliť s prevádzkovým napätím 12 V.
Batériu batérií môžete samozrejme vyrobiť zo sady vyrobených batérií do elektrického náradia pre akékoľvek napätie, ale môže to byť oveľa drahšie.
Pre takéto zariadenie budete potrebovať nasledujúce diely:
- elektrická vŕtačka do motora;
- svorky na upevnenie motora (vŕtačky). Vhodné sú hotové továrne aj remeslá;
- prevodovka z brúsky je vhodná, ak je motor inštalovaný na priečniku lode;
- okrúhle rúry s priemerom 20 mm a profilové rúry 20x20 mm. Vyrobí sa z nich tyč a držiak na motor (vrták);
- okrúhla kovová tyč, z ktorej bude vyrobený hriadeľ motora, ako aj plech na vrtuľu.
Ak chcete pracovať, možno budete potrebovať nasledujúce nástroje:
- kovové nožnice;
- zvárací stroj, aj keď bez neho môžete urobiť;
- elektrická vŕtačka a súprava vŕtačiek;
- brúska s reznými a brúsnymi kotúčmi;
- ak dizajn predpokladá strom, potom klince alebo samorezné skrutky (rovnako ako strom).
Prítomnosť zdvíhacieho mechanizmu drasticky zjednodušuje obsluhu a údržbu celého systému, najmä preto, že existujú prípady, keď je naliehavé zdvihnúť vrtuľu. Spravidla takýto mechanizmus riadi polohu elektromotora vo všetkých rovinách (vertikálnych a horizontálnych).
Ako možnosť je možné navrhnúť nasledujúcu konštrukciu takéhoto mechanizmu: motor je pripevnený k priečniku lode pomocou svoriek, ktoré sú pevne pripevnené k doske. Svorky sú vybavené krúžkami, cez ktoré je prevlečená rúrka, a hriadeľ motora je prevlečený cez os privarenú v strede rúrky. Ukazuje sa veľmi jednoduché otáčanie, ktoré môže poskytnúť bežné ovládanie motora.
Pokiaľ vieme, vrták je určený na vŕtanie otvorov a má vysoké konečné otáčky, čo nie je prijateľné pre chod vrtule, ktorá pracuje pri nižších otáčkach. Preto, aby sa znížila rýchlosť prenášaná na skrutku, je potrebná inštalácia prevodovky. Niekedy potrebujú 2 kusy, v závislosti od konštrukčných riešení. Horná prevodovka by mala znížiť otáčky vŕtačky z 1500 na 200-300 ot./min., čo zabezpečí normálny chod člna.
Spodná prevodovka slúži na horizontálnu montáž vrtule. Pri použití prevodovky z brúsky sa jednoducho upne do skľučovadla.
Výroba vrtule vrtule začína jej označením na kus oceľového plechu. Ako bolo uvedené vyššie, jeho priemer by nemal byť väčší ako 130-150 mm. Môžete si vziať štvorec kovu s rozmermi 200 x 200 mm a hrúbkou 2,5 - 3,0 mm. Je lepšie, ak je nehrdzavejúca oceľ, aj keď je oveľa náročnejšia na spracovanie. Ako poslednú možnosť môžete použiť obežné koleso z ventilátora na odvod vzduchu alebo chladiaceho systému automobilu. Zároveň je potrebné mať na pamäti, že profil obežného kolesa je navrhnutý tak, aby pracoval so vzduchovou hmotou. V tomto ohľade sa s jeho výrobou budete musieť vysporiadať sami.
V strede štvorca je vyvŕtaný otvor pre pristávaciu skrutku. Pozdĺž uhlopriečok sú vytvorené štrbiny tak, aby list zostal neporušený až do 25-30 mm v strede. Potom pokračujte k vytvoreniu tvaru lopatiek. Spravidla majú zaoblený vzhľad. V tomto prípade je potrebné zabezpečiť, aby lopatky mali rovnakú veľkosť, inak dôjde k vibráciám. Potom sa čepele mierne natočia do určitého uhla. V tomto prípade je potrebné vziať do úvahy smer otáčania čepele.
Keďže výroba prebieha doma a ako sa hovorí, aby sa neodlomili vo vode, mali by sa vykonať testy. Na to poslúži akákoľvek nádoba s vodou, do ktorej sa zmestí vrtuľa. Prirodzene, čím väčšia kapacita, tým lepšie. V krajnom prípade, ak je to možné, sa odporúča vyraziť do prírody, k rieke či rybníku a vyskúšať si ho v akcii bez inštalácie na loď.
Keď motor beží, treba pozorovať a cítiť smerový prúd vody. Okrem toho by ste nemali cítiť vážne vibrácie. Ak vrtuľa nepracuje na plný výkon, môžete ju upraviť zväčšením uhla sklonu lopatiek.
Systém riadenia motora sa dokončuje v závislosti od želania majiteľa lode. Hlavná vec je, že je pohodlné spravovať. Je lepšie vybrať tlačidlo ovládania otáčok motora na vhodnom mieste.
Do výpočtov by sa mali zahrnúť tieto komponenty:
- hmotnosť lode v plnej výbave;
- spotreba energie elektromotora;
- prúd a prevádzkové napätie.
Počas procesu montáže by ste si mali vziať elektrické meracie zariadenie a uistiť sa, že výkon motora a výkon záťaže zodpovedajú. Výkon motora musí pokrývať výkon záťaže. Je žiaduce, aby výkon motora prekrýval výkon záťaže aspoň o 20%.
Ak sa výkon motora zhoduje s výkonom spotrebovaným elektrickou vŕtačkou: ak spotreba energie vypočítaná podľa vzorca P \u003d 12V x Ipot zodpovedá deklarovanému výkonu motora (elektrická vŕtačka), potom môžeme povedať, že všetko je vykonané správne a elektrický vŕtačku možno použiť ako motor pre čln. Zároveň netreba zabúdať na 20 % rezervy chodu. Bude sa vyžadovať v prípade núdze.
V procese nastavovania je lepšie experimentovať s obežným kolesom, aby ste našli správnu konfiguráciu lopatiek. Ich tvar spravidla výrazne ovplyvňuje ekonomiku motora.
Niektorí majitelia, ktorí sa rozhodnú vyrobiť si elektromotor pre loď svojpomocne, používajú rôzne 12V motory, ktoré sa používajú na palube auta.
Tieto motory sú skvelé pre tento druh funkcií, už len preto, že sú navrhnuté tak, aby fungovali na autobatérie. Napriek tomu vyžadujú určité zdokonalenie.
Majitelia lodí neustále experimentujú a nachádzajú úžasné riešenia. Nútiť ich k tomu je príliš vysoké náklady na priemyselné vzory. V dôsledku toho sa zrodila myšlienka inštalácie motora kosačky na trávu na loď. Ide o motory s výkonom okolo 6 koní, ktoré sú určené na dlhodobú prevádzku pri záťaži v rôznych podmienkach. Takýto motor je možné prispôsobiť lodi, ak používate rôzne náhradné diely určené na opravu sovietskych prívesných motorov.
Niektorí remeselníci ľahko upravili motory zo sovietskych motorových píl ako motory pre člny. Naraz sa vyrobilo obrovské množstvo motorových píl, o kvalite ktorých treba diskutovať samostatne. Napriek tomu, inštalované na lodiach, niektoré motory slúžia dodnes. Hlavná vec je správne vypočítať všetko.
Toto je veľmi zaujímavá otázka. O použití klasických striedavých motorov sa hovorí už dlho. Takéto motory nemajú kefový mechanizmus, takže sa veľmi ľahko ovládajú a ovládajú.
Existuje však niekoľko faktorov, ktoré je potrebné vziať do úvahy. Prvým faktorom je prítomnosť striedavého napätia 220 V. Alternatívne je možné nainštalovať menič, ktorý dokáže premeniť jednosmerné napätie 12 V na striedavé napätie 220 V.
Druhou zložkou je bezpečnosť, pretože napätie 220 V je pre človeka najmä na vode veľmi nebezpečné. To si vyžaduje osobitné opatrenia. Ale ak je všade naokolo voda, je ťažké si čo i len predstaviť, z čoho presne by tieto opatrenia mali pozostávať.
Existuje takmer hotová možnosť - to je použitie motora z vyžínača alebo z kosačky na trávu. Takmer všetko je tu pripravené, zostáva len rozhodnúť o dĺžke zariadenia a nainštalovať vrtuľu. Nie je potrebná horná prevodovka a nie je potrebné upravovať riadiaci systém a systém napájania motora.
Hlavnou úlohou je správne upevniť takéto zariadenie na lodi. To platí najmä v prítomnosti nafukovacieho člna.
Výroba takýchto štruktúr je k dispozícii iba tým majiteľom lodí, ktorí sú v neustálom kreatívnom hľadaní. Na druhej strane, väčšinu lodí vlastnia rybári, ktorí neustále experimentujú. Preto nebude pre nich ťažké uskutočniť svoje nápady.
| Video (kliknutím prehráte). |
Samostatnou výrobou rôznych dizajnov sa, samozrejme, zaoberajú kreatívni ľudia alebo ľudia, ktorým rodinný rozpočet neumožňuje kúpiť si loď aj motor. Niektorí rybári preto stále používajú veslá a neľutujú. Spokojní sú len s tým, že majú čln, keďže je aj iná kategória rybárov, ktorí takú loď nemajú. Radi lovia z brehu a závidia tým rybárom, ktorí majú čln, hoci bez motora.















